Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en/of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

info@ekojord.nl

Plesmanstraat 72
3905 KZ, Veenendaal
The Netherlands

Tel: +31(0) 318 78 49 21

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Wij zullen de klacht zo spoedig mogelijk, maar binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mochten wij meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”